2010. október 25., hétfő

és most már tartosítva is vagyok

  A pénteki napom szuper volt! Találkoztam olyan edző társaimmal, akikkel utoljára a vizsgánkon láttuk egymást, és olyanokkal is, akikről csak hallottam. Megosztottuk tapasztalainkat, némelyik igen tanulságos volt, és megállapítottuk, hogy Budapest világváros. Olyan gyakorlatokat is tanultunk, amelyekről sose gondoltam, hogy meg tudom majd valaha is csinálni.( Boomerang )Most mit mondjak egy erős erőközpont csodákra képes. Persze olyan is volt a reformeren, amit először meg se mertem csinálni. ( In nyújtás ).
  Szóval Ági betekintést nyújtott, milyen is lesz a PPSII - es képzésünk. De azért megnyugtatom tanítványaimat, hogy olyan gyakorlatokat is elsajátítottunk, amiket ők örömmel megcsinálnak majd.
Pénteken úgy jöttem haza, hogy azt éreztem egy szoros fűzőben vagyok és ez az érzés még most is tart. :)

Nincsenek megjegyzések: